Selezzione di a macchina di i capelli: Diode Laser o Ipl Machine?

Diode Laser o macchina IPL

L'estate hè quì, è hè l'ora di veste falsi brevi è vesti di novu!Signori è signori, quandu erate per mustrà i vostri gammi è braccia, avete nutatu chì i vostri capelli di u corpu esposti anu affettatu u vostru aspettu?Allora, hè ora di a depilazione !

Per ottene l'effettu di a rimuzione di capelli permanenti, parechje persone sceglienu aduprà l'equipaggiu di bellezza per caccià i capelli.Ùn ci hè micca dubbitu chì i strumenti cumuni utilizati per a rimozione di i capelli nantu à u mercatu sò a macchina di u baser è di doode.Allora chì hè a differenza trà sti dui strumenti?Qualessu dispositivu hè megliu per a depilazione?

 Macchina dioipl

In quantu à l'onda d'onda,

A più grande differenza trà u doodo di rimozione di i capelli di u Caprettu di u Capu è ILL hè a lunghezza d'onda di luce.

1. A macchina laser di doode hè una sola lunghezza d'onda di luce.I lunghi di diodiunali di Diu, U Signore, 755nm-808NM, 1064nm hè adattatu per e persone di pelle scuru;755nm hè adattatu per e persone di pelle bianca.U laser di doodo hè a luce coherente è hà un target più forte.

2. A macchina IPL hè una luce di gamma.Benchì Ipl hè una luce forte, simile à un laser, ma cù una lampata di wenavenia più larga, ùn hè incherente.

In quantu à u ciclu di depilazione,

Per via di e diverse lunghezze d'onda, l'effetti di i dui saranu un pocu diffirenti.

1. U laser di doode usa una sola luce cù lunghezza lunghi di 808nm, 755nm, 1064nm.A fonte di luce hè più cuncentrata, è l'effettu di rimuzione di u capelli hè naturalmente megliu cà ipl.Assumintendu chì a Ropilazione di Capelli Laser piglia 3 volte, ipl pò avè bisognu di 4-5 volte.

2. U ciculu di caccià i capelli cù a macchina Ipl hè più di quellu cù u laser di doodo, è ci vole parechje volte per caccià i capelli.

Ma u più grande vantaghju di IPLmachine hè chì a lunghezza d'onda hè abbastanza longa, in più di a depilazione, pò ancu avè un certu effettu di firming è rejuvenating a pelle.

L'urganisimu d'urla hè trà 500-1200, cumpresu luce gialla, luce arancia, luce rossa, è luce infrara.NE, gialli, aranci è rossi ponu esse usati per prughjetti di bellezza.

In quantu à l'effettu di depilazione,

In fatti, l'effettu di a macchina di doode laser è a macchina IPL hè quasi u listessu.

1. In u cortu cortu, pò esse più veloce per aduprà un laser di doodo per a rimuzione di capelli.

2. Da i risultati di più à longu andà, l'effettu di rimuzione di i capelli di e duie macchine hè a stessa.

In termini di u tempu necessariu per una sola rimuzione di capelli è l'esperienza di l'operatore,

1. U Laser di Doode: Perchè u locu di u lampu di The Doodermachine hè assai chjucu, pò solu travaglià nantu à una piccula zona à tempu.Se u laser di dooder hè usatu per caccià i capelli in tuttu u corpu, u tempu di travagliu sarà più longu, è l'opere di l'operatore si senteranu assai stanchi.

2. Ipl Machine: U locu IPL hè grande, in generale 3ccanzi di volta, è Paria 15-20 minuti per caccià i capelli da tuttu u corpu.U tempu di travagliu hè relativamente cortu, è l'esperienza di l'operatore hè megliu. 

Summa:

Per a rimuzione di capelli cumpletu è permanente, laser di doode hè necessariu un ciclu di trattamentu più cortu.Se decide di andà à un salone di bellezza per caccià i capelli, o vulete rubinà i risultati di rimambie permanenti, o necessitanu i capelli lucali, i capelli di labbra, etc.), hè più adattatu per sceglie u laser di doode.

Eppuru, se ci hè un bisognu di a rimuzione di capelli di capelli di capelli di capelli, o se devu sguassà i capelli in casa, hè megliu aduprà una macchina iplace per l'arttazione di i capelli.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022