Comparare a prima generazione è a quarta generazione

Comparare a prima generazione a1A prima generazionemacchina laser diodu, A parte di manicu laser diodu hè cumpostu di 2 parte, una hè a parte di trattamentu 15 * 15mm, una altra parte hè a parte di rinfrescante 25 * 25mm.A parte di trattamentu hè per u trattamentu di epilazione, di solitu, 3 sesioni, epilazione permanente.È a parte di rinfrescante hè 25 * 25mm hè per rinfriscà a pelle prima è dopu u trattamentu, allora pò riduce u dolore, lasciate chì i clienti si sentenu còmode.Hè chjamatu ancu u trattamentu di epilazione senza dolore.

Comparare a prima generazione a2

Allora a prima parte unica di generazione hè a parte di rinfrescante 25 * 25mm.

Comparare a prima generazione a3

A macchina laser diodu di quarta generazione, u manicu di laser diodu hà u screnu LED nantu à u manicu, hè assai assai faciule d'aghjustà i paràmetri durante u trattamentu di depilazione.Se ùn ci hè micca u screnu LED, durante u trattamentu, se u cliente si sente friddu, avete bisognu di piantà u trattamentu, corre à l'interfaccia di a macchina, riduce u livellu di rinfrescante via l'interfaccia di a macchina, ma avà avete una schermu LED nantu à u manicu, ùn hè micca bisognu di muvimenti, basta à aghjustà cù u manicu. A schermu LED direttamente, hè bè, più convenientemente, soprattuttu durante u trattamentu, truverete chì a schermu LED hè assai assai assai cunvene.

Comparare a prima generazione a4

Comparare a prima generazione a5

Aspettate u schermu LED nantu à u manicu, u manicu di laser diodu di quarta generazione hà ancu a punta di u nasu extra per l'epilazione di a piccula zona, quandu u trattamentu di epilazione, truverete chì per l'epilazione in zona chjuca, taglia grande micca cunvene, cum'è l'arechja. capelli, capelli di u nasu, capelli di dita, capelli di sopracciglia, capelli di labbra ... Tip tradiziunale ùn pò micca satisfà a vostra necessità.Cusì cuncepemu a piccula punta φ8.Si pò satisfà i bisogni di i clienti.A quarta generazione hà 2 punti culminanti, unu hè u schermu LED, un altru hè u φ8 picculi punte per a depilazione di a piccula zona.

Allora paragunate u manicu di a generazione 2, suggerisce u manicu D, u prezzu ghjustu più altu di 200 usd, ma pussede u screnu LED è a punta φ8.Cari amichi, chì hè a vostra idea ?Benvenuti à lascià missaghji per noi!

Whatsapp: + 86 18756596081
Email: anna@tecdiode.com


Tempu di post: 30-novembre-2022