Nd.YAG TRATTAMENTE PRINCIPIU

10

A basa teorica per u trattamentu laser di a pigmentazione di a pelle è a bellezza laser hè a teoria "fototermolisi selettiva" pruposta da u duttore Anderson RR.è Parrish JA.in i Stati Uniti in u 1983.

A cumpotenza selecciera hè l'assistenza selettivu di l'energia di u zaser da certi cumponenti spiciali di certodi specifichi, è u calore generata da effetti termali termali.

I sistemi immune di u corpu è i sistemi metabolici ponu assorbà è eliminanu questi danni di tessuti dannighjati per uttene u scopu di trattà e malatie pigmentate.Emittamente Emittamente l'energia Laser per sfraccià efficace a cromofore di u tessulu malatu.

Una parte di u cromofore (epidermale) hè frammentata è excretata da l'epidermis.Una parte di a cromofore (sottu l'epidermis) hè rottu in picculi particelle chì ponu esse ingannati da macrofagi.

Dopu di a diviste di faghociclella, hè informata per via di a circulazione linfatica, è a cromophore di l'inspostu gradualmente finu à chì u tessulu normale intornu à u circondu hè micca dannatu.

11 12


Tempu di post: Jul-22-2022