Cumu prutegge a vostra macchina bè?Dicule Laser 20 milioni di colpi, ipl 1 milioni di colpi, cumu fà?

1: Qualchì cliente m'hà dettu chì u manicu ipl hà qualchì puntu neru, ùn importa micca cumu si sguassate, tenite ancu u puntu neru in questu.

Per vede vede sta stampa u pocu di dot neru in quellu, assai tempu ùn si pò micca rimessu.

 Tempu 1

Caru, avete scontru u certu prublema vi porta prublemi, ùn sanu micca di risolve?

Quì, alcune tiece:

1): Ogni volta chì finisci u trattamentu via i manichi IPL, ùn ritardate, aduprate a carta pulita direttamente.

2): Sì vi scurdate di pulizziallu dopu u trattamentu, aduprate un pocu di carta d'alcohol per sguassà u più prestu pussibule.

2: qualchì cliente m'hà dettu chì u so 3rdmanicu laser diode generazione hà a ruggine, chì prublema hè?

 Tempu 2

Perchè u capu hè fattu di ferru, quandu u trattamentu hè fattu, l'stilu hè assai bonu, ci sarà u gelu.Quandu u trattamentu hè finitu, u ghiaccio riveni in acqua, quandu l'acqua è l'acqua un combina di ferru, rusticu.Dunque, dopu à ogni trattamentu, u capu di trattamentu hà bisognu à sguassà.Just 1 ~ 2 minutu, hè bè.Pò ancu aduprà a carta prima.Dopu finitu pulitu, copre cù a punta.Cum'è a prossima stampa

U tempu 3

U prossimu hè l'altru bisognu di pagà più attenzione à questu.

1.Se a macchina hè stata trasportata in temperature sottu à zero, allora hè necessariu di permette à a macchina di stà à a stanza cù una temperatura di 20 ~ 30 ℃ per 12 à 24 ore, secondu a durata di esse in temperatura sottu à zero.
2.Per i machini necessitanu acqua per travaglià, hè assai impurtante per mette solu l'acqua distillata à a macchina.L'acqua di l'acqua è minerale hè 100% micca permessa!
3.mia sicura di aghjunghje l'acqua finu à chì si overflows da u vent?(Màquina pò ancu travaglià à mezzo fanale d'acqua, ma hè assai dannusu per a macchina, hà da purtà à a machina di vita reduce.)
4.Avali mantenenu i ventri di leosen!
5.Mantene l'acqua pulita è cambia l'acqua ogni 20-30 ghjorni (solu acqua distillata).
6.Change filtri acqua ogni 1 annu, o ogni volta u segnu flussu acqua (icona fan) alarme.
7.Avre 3 ore di operazione cuntinua di a macchina, lasciassi riposa durante 5 minuti, per quessa, evità a pussibilità di un malfunzione di a macchina.
8.Do micca lascià a machina in modu standby, comu chistu pò dannu a machina.
9...com Ipl I Filtri
10. U tippu di u Doore di u Doore, Sempre chì ci hè sempre chì ci hè un TIP Fatturatu per u manicu per impedisce a polvera in u manicu.È per i cunsiglii di trattamentu chì ùn sò micca in usu, ricordate sempre di mette a copertura per impedisce a polvera da entra in l'internu.


Tempu post: Aug-01-2022