Quantu sapete di IPL

Quantu sapete di IPL

Circa u principiu di uIPL, IPLSi riferisce à una luce pulsata intensa, u flashgun portatile (lampade Xenon) pò pruduce un impulsu di luce intensu, visibile, di spettru largu cù una gamma spettrale da 400 à 1200 nm.Quandu s'utilice cù filtri di cutoff interchangeable, pò esse usatu contru parechje cundizioni.U cooling hè utilizatu per prutege a pelle in cuntattu cù u dispusitivu.I dispusitivi IPL deve esse usatu solu nantu à i toni di a pelle di luce à mediu, è funziona megliu nantu à i capelli più scuri.

L'effetti: 1. L'IPL pò penetrà a pelle senza danni è esse assorbutu selectivamente da u gruppu di pigmentu è l'emoglobina in i vini sanguini in u tissutu.Sutta a premessa di ùn distrughjenu micca e cellule di tissuti normali, i vini sanguini dilatati, i gruppi di pigmenti, i celluli di pigmentu, etc.Distruzzione è decomposizione per ottene l'effettu di caccià u blanchimentu è u sangue rossu.

2. L'IPL pò penetrà a pelle, ghjunghje à a radica di i follicle di u pilu cù a pelle prufonda, è distrughje u centru di u capeddu di i capelli, per ottene u rolu di a depilazione di a pelle.

3. IPL agisce nantu à u tessulu di a pelle per pruduce foto effetti termali è fotochimichi, pruvucannu novi è re-arrangiamenti di fibri di collagene è fibri elastici, risturà a pelle di a faccia à l'elasticità, e rughe eliminanu o riducenu, è i pori sò ridotti.In u risultatu, a pelle anti-aging è a pelle giovane.4. L'IPL pò agisce in modu efficace nantu à i glànduli sebaceous di a pelle, regulà è inibisce i glanduli sebaceous, è migliurà a pelle grassa.

Ci hè qualcosa chì deve pagà sapè: 1.Solu u persunale prufessiunali cù una furmazione adatta pò uperà stu dispusitivu.L'usu o l'abusu micca autorizatu in e mani di un principiante pò causà ferite termale à sè stessu o à l'altri è pò causà danni irreparabile à l'unità.2. A cunsultazione cumpleta per e cundizioni specifiche di i clienti deve esse realizatu prima di trattamentu.3. Torna à stand by status quandu u trattamentu finitu.4. Tuttu u persunale deve evitari u cuntattu direttu cù l'ochji laser in ogni circustanza


Tempu di post: 30-novembre-2022