Anna-20221013

Super 1

Super longa vita è equipaggiu altu di DN YAG da Beijing TEC Diode Technology

U nostru ND YAG hè utilizatu per a rimozione di tatuaggi è u rejuvenimentu di a pelle di peeling di carbone.Avemu dui manichi per e vostre scelte.È avemu dui cunsiglii di trattamentu diffirenti per voi: unu hè a testa invasiva è l'altru hè Non invasivu.Tutti questi dui cunsiglii 3 cunsiglii di trattamentu per risponde à tutti i vostri bisogni

532nm: Per a rimozione di tatuaggi di culore

1064nm: Per a rimozione di tatuaggi scuri

1320nm: Per peeling di carbone

ND YAG hè una vita super longa di 3 milioni di colpi chì hè assai più di parechje cumpagnie.Comu tutti sapemu, a barra laser in laser diodu hà una dumanda assai alta per a qualità di l'acqua, cusì in ogni macchina laser diodu ci sarà fitler d'acqua.

Ma postu chì a lampada di xenon ùn hà micca una grande dumanda d'acqua, per quessa, nisuna fabbrica applicà filtru d'acqua in e macchine di serie laser IPL NA YAG.Ma avemu applicatu, avemu applicatu DUE filtri d'acqua EXTRA per prutege a nostra lampada di xenon impurtata in u Regnu Unitu.U filtru di cuttuni PP hè di filtrà a grande impurità da l'acqua, è u filtru Ion hè di caccià i ioni da l'acqua.Questu pò allargà assai a vita di a lampada à 3 milioni di colpi.

ND AYG hè ancu equipatu di quattru sistemi: Sistema di Monitoraghju, Sistema di Affittu, Sistema di Alarmante è Trattamenti di Trattamentu Sistema di Risparmio. U sistema hà un sistema di prutezzione automatica per sovracorrente, pressione eccessiva, temperatura eccessiva è fallimentu, chì prutegge efficacemente i pazienti. è a macchina.

Moltu felice di riceve a vostra dumanda.U nostru scopu finale hè di furnisce a macchina di alta qualità per voi.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022