Sistema di raffreddamentu laser diodu di 3a generazione

3ª generazione diode laser coo1

parte di rinfrescante TEC

Per u3rdgenerazione diode laser machine, hè cù 2 pezzi di pezzi di rinfrescante TEC, ogni taglia hè 1.5 * 6 cm, pezzi di raffreddamentu TEC assai grande, è 2 pezzi, micca 1 pezzi.

1: Risposta di temperatura estremamente rapida.In cunfrontu cù a refrigerazione di compressore, a refrigerazione TEC hè più veloce è u cuntrollu di a temperatura hè più precisa.Ci vole menu di un minutu per accende è scende rapidamente à sottu à zero.

2: Ùn ci sarà micca rumore, perchè ùn ci hè micca un dispositivu sliding

Sapphire

Per i 3rdGenerazione diode laser machine, cù 3 punte di trattamentu di dimensioni diverse: punte grandi hè 15 * 30mm, punte media hè 15 * 15mm, punta più chjuca hè φ8, tutti usanu u Zaffiro, perchè u Zaffiro rinfrescà a pelle quandu entra in cuntattu cù a pelle. , in Cina, avemu chjamatu hè Freezing hair removal.Cum'è tutti sapemu chì u megliu effettu di rinfrescante, pò aiutà à i clienti à gode di u trattamentu di depilazione, si sentenu còmode è felici, allora venenu torna, una volta è una volta.Hè assai impurtante per un affari di salone.

Filtru d'acqua in Corea

U filtru di l'acqua hè di aiutà à a circulazione di l'acqua di a machina bè, è per ghjunghje à una circulazione d'acqua senza obstruisce.Una volta intasati, i bars di palladiu brusgianu facilmente, fermerà l'affari, deve riparà per cuntinuà à aduprà.È di solitu, spedite a barra da u vostru paese à a Cina, ci vole almenu 7 ghjorni, avemu bisognu di 1 ~ 2 settimane per riparà, è spedite da a Cina à u vostru paese ancu bisognu di 7 ghjorni, cusì una volta chì a barra hè brusgiata, ferma 1. mes affari, cusì u filtru acqua Korea hè assai assai impurtante.

Fans di u Giappone

I big fans hè u rinfrescante di l'aria, pò aiutà à dissiparà u calore rapidamente, in modu chì a macchina pò cuntinuà u travagliu per almenu 8h, pò satisfà i bisogni di epilazione di ogni ghjornu in un salone.


Tempu di Postu: Dec-12-2022